Повернення і обмін товару в Everic

Наш магазин дає 100% гарантію якості товарів. Ми продаємо тільки оригінальну косметику від виробників. Менеджери уважно пакують кожне замовлення, тому ймовірність помилки мінімальна. Але виключати людський фактор та ймовірність пошкодження упаковки під час доставки перевізником не можна. Тому ми рекомендуємо перевіряти замовлення під час отримання, щоб зафіксувати порушення на місці. Якщо ти помітила недоліки та хочеш повернути чи обміняти товар, ми підемо тобі назустріч!

Підстави для обміну чи повернення

Причиною для повернення або обміну косметичних засобів може бути порушення умов замовлення з вини продавця. Наприклад, якщо тобі помилково надіслали не ті товари, які ти замовляла. У такому разі повернення чи обмін можна оформити протягом 2 тижнів. При цьому слід дотримуватися таких правил, встановлених Законом України «Про захист прав споживачів» №172 від 19.03.1994.

  • Товар не був у вжитку та не має слідів використання.
  • Товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка.
  • Товар саме той, який продали в нашому магазині.

При обміні або поверненні товарів через порушення умов замовлення продавцем можливі такі варіанти:

  • Обмін товару на такий самий.
  • Заміна товару на іншій аналогічній вартості.
  • Повернення товару та коштів.
  • Компенсація суми при наступному замовленні, розмір якої дорівнює вартості товару.

Якщо всі умови замовлення дотримані, обміняти чи повернути товари не можна. Це не ми вигадали: парфумерно-косметичні вироби не підлягатимуть поверненню та обміну, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів”».

Про повернення коштів

Якщо Ви оплачували товар карткою або післяплатою: повернення грошей відбувається протягом 7 робочих днів з дня отримання нами повернення. Просто скажіть нашому менеджеру, який спосіб зручніший для Вас (переказ на банківську картку).